Fyra nyanser av svenska

Idag har min klass haft ett rollspel på engelskalektionen. Det  var riktigt roligt och intressant! Självklart tyckte jag att min grupp skötte sig bäst, men håller de andra troligen inte med om.

idag ha min klass haft ett roll spel på engelska lektion. de va jätte kul och intresant! ja tyck att min grupp va bäst men de tyck nog inte dom andra :D

Under denna dags engelskalektion har min klass genomfört ett spelande av roller. Det var i mina ögon en trevlig och intresseväckande uppgift som jag självfallet anser att min grupp bemästrade mest förträffligt av alla, men givetvis inser jag att det i den frågan troligtvis förekommer en del delade meningar.

Ida ha klass'n hatt nå rollspel på engelskan. Hä va kul och lit' spännande sådär. Schuuuuu. Jo, ja tyck ju att min grupp va' bätter än annern, men annern tyck no' likt om dom. Schuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0