Ett förtjusande inlägg

Således föll det sig att jag valde att börja blogga: En irritationsnivå nåddes som var oacceptabel och tanken på en internetdagbok, som under en lång tidsperiod växt i mitt sinne, blev förverkligad.
På svenssonsvenska: Jag blev less på några saker och tyckte att det vore trevligt med en blogg.
Det känns aningen kymigt att inte ha valt Programmering A som Individuellt val. Hur ska jag nu kunna lägga till en header? Eller ve och fasa, byta design? Vem vet vad jag, en stackars outbildad skogsbo som kommunicerar via röksignaler, kan ställa till med på Internätet? Fruktansvärda ting nalkas.
Således föll det sig att jag valde att sluta blogga: Se ovan.
Nej, jag bara skojade. Måhända får blogg.se dras med mig ett tag till. Nu ska jag leka lite med HTML har jag tänkt. Om något ser mysko ut, skänk gärna en tanke till mig som då förmodligen sitter förtvivlat gråtande framför en sönderslagen laptop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0