Skrattar ut högt

Whoa man, I'm gonna write a whole blog post in English! So, whaddaya do? Are ya eatin' some junk food? Nah, just kiddin'. Actually, I am rather bored at the moment. My obnoxious and extremely slow bus is not going to arrive for another half an hour. This is a most unpleasing situation! As for my earlier jest, I do not believe that you are eating unwholesome food. Most unintelligent that would be.

Jag har tråkigt. Jag borde kanske läsa biologiläroboken(hänga gubbe-ord). Den boken, eller rättare sagt evolutionsavsnittet i den, är något av det roligaste jag läst på länge. Tror de på fullt allvar att elever accepterar det där? Nog för att jag är påläst om ämnet innan, men de argument som presenterades för evolutionen var bland det svagaste jag sett. Menar de verkligen att livet kan uppkoma av sig själv för att en forskare lyckades tillverka aminosyror i ett laboratorieexperiment(bättre hänga gubbe-ord)? Jaa, forskaren använde en miljö man tror påminner om "uratmosfären". Tyvärr gör inte de förhållandena aminosyror till liv. Aminosyror är inte liv. Punkt slut. Aminosyror används för att tillverka proteiner, varav vissa kanske räknas som liv. Där är forskarna oense. Dessutom är det fortfarande forskaren som styrde experimentet. Ingen sägs ha styrt evolutionen. Hade någon gjort det är vi innte på Intelligent Design och det är ajabaja att undervisa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0