Är det en tröja eller en gammal albinoälg?

Jag älskar när fotobloggare redigerar sina bilder så ljusa och pastelliga att man måste vinkla om skärmen för att se vad de föreställer. Det är snyggt och det är konst. Däremot kanske det inte är det optimala när de ska visa sitt nyaste plagg. 

"Den här blå tröjan införskaffade jag igår från Whyred. Den är jättesnygg och det kanske ni ser om ni har tur och skarpa ögon! Jag vet att den ser grå ut, men tro mig, den är blå!"
Nä, nu ska jag inte vara sådan. Inte när jag själv är för lat för att lägga upp bilder på mina kläder och särskilt inte när jag är för lat för att ens ta bilder.


Man rita det orkar jag. Stäm mig om ögonen börjar blöda och jag tror bilden blir större om man klickar på den. Det här är alltså dagens outfit. Egentligen skulle jag ha åkt och ridit, men det blev inte av och det är därför jag har de här kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0