Räven får tillbringa nästa natt under ett annat tak

Rävens Natt får respass. Det var en trevlig bok att underhålla sig med, men den var inte tillräckligt intagande för att jag ska komma att läsa den en andra gång och därför tänker jag returnera den till Second Hand. Jag har tillräckligt med böcker ändå.

Alltså, att handla böcker på Second Hand kan vara det mest praktiska som finns. Jag betalar fem eller tio kronor för en bok, pengarna går till något bra och jag kan lämna tillbaka boken om den visar sig vara kass, utan att det svider i min snåltarm. 99,5 procent av mina böcker är köpta på Second Hand. Jag köper bara böcker på en "riktig" bokhandel om jag har läst dem förut och säkert vet att jag vill ha dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0