Daglig dos av osorterade funderingar

Varför rekommenderas YOHIOs kanal för mig på youtube? Är säker på att jag max har tittat på tre-fyra videoklipp med honom. 
 
Skrivs youtube med litet eller stort y? Båda ser fel ut. Det borde vara med stort Y, men det ser mer fel ut än med litet y. 
 
Är det tårta på tårta att skriva "litet y" och "stort Y"? Egentligen borde jag bara kunna skriva y och Y. 
 
Hur kommer det sig att det är så svårt att låta bli att skjuta upp saker som måste göras?*
 
Borde jag städa mitt skrivbord? (Har påven en lustig hatt?)
 
Vad är anledningen till att jag biter på fingrarna när jag är nervös?
 
Är det verkligen nödvändigt med snöoväder i april?
 
 *Obs, existensiell fråga
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0