Kärt återseende

Hej, jag är en tjej som ignorerar sin blogg under långa tidsperioder. Men nu har jag något att berätta. Det var nämligen så här att jag åkte bil igår. Bredvid mig satt min kusin och hon började gå igenom sin handväsla eftersom man alltid hittar något oväntat i den, som hon uttryckte sig. Jag ville naturligtvis inte vara sämre utan öppnade ett fack på måfå, stack ner handen, började rota runt och fick tag på något som verkade underligt. Jag drog upp handen. Det var en smörgås. En stenhård torkad smörgås. 
 
Hela bilen exploderade i en våldsam skrattattack medan jag försökte minnas var mackan kom ifrån. Till slut insåg jag att den härrör från Livskraft, där jag en morgon inte orkade smörgåsen utan stoppade ner den i väskan för att äta den senare. Grejen var bara att jag var dum nog att lägga den i ett sidofack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0