En helt vanlig dag

På jobbet igen. Det skulle verkligen bli intressanta blogginlägg om jag ska skriva ner min dag: hej, det blir trettioåtta kronor tack för det hejdå, till lagret och hämta mer, sätta sig och vila. Ibland ganska länge. Jag har ett riktigt bra jobb på det sättet, att det finns en del fritid. Det dåliga med det är att det är lätt att bli sötsugen när man inte har något att göra... Men jag får lov att vända blicken från godiset och tänka på någonting annat. Tur att jag oftast är för lat för att gå och hämta godis (då är det faktiskt riktigt illa!). Annars då? Jotack, bara fint här. Håller på att jaga lägenhet för fulla muggar eftersom jag har blivit antagen till universitet (yay!) så om någon läsare har en etta eller liknande som står och skräpar i Ume får ni mer än gärna slänga iväg en kommentar!

Dagens...
låt: Shinedown - The Crow & The Butterfly
väder: molnigt och motvind
humör: jämnt, tidvis något uttråkat


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej!
Vill bara säga att jag blev så glad över att du kom fram och hälsade på TEJP! Verkligen superglad blev jag. Så härligt att ha ett ansikte på den vars blogg man läser ;) Hoppas du har det bra så här dagarna efter lägret. Kram!

2013-08-16 @ 17:37:57
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0