Never say no to GuldAdam

Är det bara jag som tycker att GuldAdam är läskig? Som att något otäckt lurar under helylleytan? Han påminner lite om pandan i Never Say No to Panda-reklamen (youtuba det),snäll och mysig tills han inte får sin vilja fram. Såhär tänker jag mig att ett möte med GuldAdam skulle se ut:

GuldAdam: hej där, jag vill köpa ditt guld.
Jag: eeh tyvärr, jag har inget guld med mig.
GuldAdam: ...
Smeksam sång från ingenstans: just you know why,
Jag *backar ett par steg*: måste nog gå!
Sång: why you and I,
GuldAdam *stirrar tomt på mig*: ...
Sång: Will by and by...
GuldAdam sliter av mig handväskan, hoppar på den och kastar den nerför rulltrappan.
Jag *snyftar*: jag hämtar guldet! Jag lovar!
GuldAdam: ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0