"(/#!&¤%/#&%("!&"!&#>¤#&/"!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111

Nu är jag så fruktansvärt, vanvettigt, idiotiskt, gigantiskt, vansinnigt, otroligt, kopiöst less så att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Idag har jag hållit på att hjälpa en kompis med en skoluppgift. Tror ni inte att datorn kraschar när jag skrivit en hel sida med plågsamt uppletade fakta? Tror ni inte att jag glömt att spara? Tror ni inte att korkade, dumma, fula, hemska, äckliga, maliciösa, onda Word inte har autosparat?

Det är nu man tröstäter choklad och skrivet ett inlägg ilsket som en getingsvärm. Det är nu man skyller allt på Illuminati. Det är nu man måste bryta ihop och gå vidare. Jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0