Life is life

Jag har varit vaken sedan klockan sju. Fortfarande befinner jag mig i sängen och det finns inte ett enda sätt att ligga på som förminskar olusten i magen. Solen kastar ljuskaskader in genom mitt östliga fönster. Det värmer, men lyser samtidigt upp alla dammkorn på datorskärmen så de ser ut som små stjärnor. Av någon anledning gillar jag inte att se flera galaxer på min skärm. Det blir så svårt att se det man vill se då. 

Idag måste jag, trots mitt allt annat än fullt fungerande tillstånd, skriva en artikel om en grej jag var på igår. (Jag arbetar åt en lokaltidning.) Deadline är imorgon klockan tolv men jag vågar inte lita på att jag mår bättre då, då är det trevligare att ha en chans att sova ut imorgon och skriva idag när jag ändå inte har något bättre för mig. Klarar jag ett blogginlägg borde jag klara en artikel! 

Förutom arbetet då? Tjaa, jag kanske ska läsa, eller se film, eller göra en ny header och ändra bloggdesignen. Sedan ska jag troligtvis kräkas, återgå till vad jag nu än håller på med, kanske gråta en skvätt över den sprängande huvudvärken eller kanske inte.  Vi får se. 


Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :)

Har du haft en bra helg :)?

Kram

2012-03-04 @ 16:44:18
URL: http://sparksss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0