Men jag är ju beroende av det där spelet faktiskt!

Avdelning i-landsproblem: Mitt SD-kort till mobilen har slutat fungera. Bara sådär. Telefonen låg på bordet bredvid mig, skärmen lyste upp och hela aktivitetsraden (eller vad man kallar det) längst upp på skärmen försvann. När det kom tillbaka stod det att det inte fanns något minneskort i telefonen. Det var ungefär tre dagar sedan. Jag vågar inte tänka på hur mycket min Quizkampen-rating har sjunkit. Och min ständige antagonist som jag visserligen inte känner, men har spelat säkert femtio matcher mot, måste tro att jag har dött. Och jag börjar snart få abstinensproblem av att inte få visa att jag vet vad som ingår i en klassisk bouillabaisse.Som sagt, avdelning i-landsproblem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0