Fantastisk och underbar service

Nu tog mitt tålamod slut, efter en timme, tjugo minuter och trettiosex sekunder.
 
Citatet nedan från Telias hemsida (min understrykning)

Telias kundservice vann förstapriset i tidningen Mobils årliga kundtjänsttest.

"Ett trevligt och proffsigt bemötande, bra webb och utmärkt hantering av mejlfrågor gör att Telia tar hem förstaplatsen i årets kundtjänsttest", skriver tidningen Mobil (5/2011) i motiveringen varför Telia har årets bästa kundtjänst - både på telefonen och på webben.

Så här lyder motiveringen i sin helhet:

"Telia har gjort en imponerande uppryckning från förra årets resultat - inte minst när det gäller webben. Telenor och Tre, tätt följda av Tele2, har i allt väsentligt lika välfyllda webbplatser, men Telia har lyckats göra informationen överblickbar och lätt att hitta - även om man inte vet exakt vilka begrepp man ska söka efter. Det går snabbt att komma fram på telefon, och nästan lika snabbt att få svar på en fråga via mejl. Telia är tyvärr inget undantag från den nedåtgående trenden när det gäller kunskap i telefonsupporten, men ett trevligt och proffsigt bemötande, bra webb och utmärkt hantering av mejlfrågor gör att Telia tar hem förstaplatsen i årets kundtjänsttest."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0