Nu så

Äntligen, äntligen, äntligen. Nu har jag fått nya blogg.se! Ännu har jag inte hunnit se mig omkring särskilt mycket och kommer troligen inte heller att göra det, eftersom det är artikelskrivning och packning som gäller idag och båda är tidskrävande aktiviteter. 

När det gäller packningen blev den inte alls lika rolig sedan jag sett väderprognosen. Hejdå, solglasögon och bikini! Hej, paraply och tjocktröja. Kan det inte vara soligt i Piteå (jag ska dit på Tejp) bara i fem dagar? Är det verkligen för mycket begärt? 

För övrigt är jag en aning less på min bloggdesign. Färgerna känns dassiga och ointressanta. Vi får se om jag hinner hitta på något nytt innan jag åker, men det är kanske överoptimistiskt. 

Åh! Vet ni vad jag upptäckte när jag förhandsgranskade? Jag behöver inte längre göra punkter för att få mellanrum mellan stycken! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fuskit >.< Fast roligt för dig såklart :) upptäckte att min lillsyrras blogg också blivit flyttad, och hon bloggar ju aldrig ens! blogg.se har säkert glömt bort mig :P

2012-07-08 @ 17:53:02
URL: http://goldenme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0