Pryttel

Sedan sist har det varit prisutdelning i novelltävlingen och jag placerade mig inte i år. Helt ärligt vet jag inte varför jag hade sådan ångest för det här scenariot. Det är inte alls särskilt hemskt och jag ser verkligen fram emot att få läsa vinnarnovellerna!
 
Annars då? Jo, det är tal imorgon, nationella i Svenska B. De flesta säger att de är så nervösa, men jag känner inte ens en pytteliten ilning i magen. Det är en av mina konstigheter, att jag har slutat vara speciellt nervös inför sådana här saker. Jag är faktiskt riktigt taggad! Talet sitter (nästan) som en smäck, och det är hyfsat bra. Let's rock and roll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0