Hopp flygende flängen

En rask fundering: ger det någon positiv effekt totalt sett att träna om man får sådan värk efteråt att man inte kan gå ordentligt på två dagar? 
 
Det kan eventuellt ha att göra med det faktum att jag inte ens tänkt på styrketräning på flera månader. Eller det faktum att jag inte orkade värma upp. Och glömde att stretcha.
 
Men nu har jag i alla fall med gott samvete använt åtminstone en bråkdel av sportlovet till dess bokstavliga syfte och fått lyssna på min träningsspellista när jag faktiskt rör på mig. Bästa låt: Beat it-Michael Jackson. Är i en MJ-period just nu och kommer att lyssna sönder ovan nämnda låt och några andra inom ett par veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0