Snyft

Sitter på bussen. På andra sidan mittgången sitter mitt ex med sin nuvarande flickvän. Det är riktigt, riktigt pinsam stämning här. Jag menar, vårt förhållande var ömt och passionerat och varade betydligt längre än de flesta förhållanden är i den åldern. Eller ja, tekniskt sett är vi fortfarande tillsammans, för varken han eller jag har gjort slut. Mitt hjärta har ständigt varit blödande sedan vår gnista slocknade och att nu höra hans röst är som att få en niosvansad katt på ryggen. Han är till denna dag min enda sanna kärlek och jag betvivlar att jag någonsin kommer att hitta en annan.

Vi var fem år gamla när vi var "ihop".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0