Slösa inte tid på att läsa detta

Känns en aning vanvördigt att blogga på jobbet, men eftersom jag brukar hänge mig åt betydligt mindre produktiva sysslor(filmer) så kör jag en kniv i hjärtat på mitt dåliga samvete. Det har kommit in fina små metallaskar med minttabletter i som jag vill köpa. De är riktigt söta; lila med mönster på(jag kommer att behöva tvätta händerna efter att ha använt dem till att skriva något sånt här meningslöst och fånigt). Och det var dagens ointressanta delgivelse. Egentligen skriver jag bara för att jag väntar på att klockan ska bli tolv så jag får äta lunch. Inte för att jag har någon bestämd lunchrast, utan för att jag blir fruktansvärt hungrig på eftermiddagen om jag äter tidigare. Hejdå. Nu är jag less. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0