Just nu...

...sitter jag på golvet i mitt rum och börjar bli lite less på Cecilia Bartolis vintervägsguppiga och väldigt imponerande arior. Har ni tänkt på att det finns två sorters musik? En sort imponerar med sin egen skönhet, den andra sorten gör att vi imponeras av den som framför musiken. Det här är den senare sorten. Egentligen är jag inte så förtjust i musik som bara tycks syfta till att framhäva musikerns/sångarens duktighet, men någon gång kan det vara trevligt som omväxling.

http://youtu.be/_WvYa1rH2ns

Det känns inte så kreativt att slå in julklappar som kommer öppnas i övermorgon. Nästa år ska jag slå in dem i oktober. Då kommer jag ha glömt vad som var i dem lagom till jul, och det kommer att bli en trevlig överraskning för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0