Dag arton: "You också agree!"

Under dessa dagar har jag:
-Fortfarande lyckats lura förkylningen. Jag hoppas att den inte kikar över min axel nu...
-Börjat skriva en saga som hela tiden sliter i förtöjningarna och vill rymma till novellformatet.
-Insett att min skola består av(ofrivilliga?) exhibitionister. Inga detaljer.
-Inte gjort ett enda prov! Hur är det möjligt?
-Hunnit ändra mig cirka femtio gånger angående medverkan i ett visst arrangemang.
-Hört det alldeles underbara citatet i rubriken, yttrat av en exalterad klasskamrat på engelskalektionen under en het debatt om djurförsök.
-Inte skrivit mycket alls på NaNo:n. Tragik i kubik utan komik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0