Dag sju: Goda nyheter

Idag har jag inte förtvivlat en enda gång, utom när jag såg längden av en flashback. Den stunden av deppighet varade inte länge, dock. Dessutom har inte mindre än tre(3) skoluppgifter förskjutits framåt i tiden, vilket onekligen är hoppingivande. Jag ligger fortfarande efter i antal ord räknat, men det kommer att ordna sig med den skjuts av inspiration(Ha! Jag som sågade det ordet för några inlägg sedan!) som introducerandet av nästa huvudkaraktär kommer att medföra. Emellertid kommer jag att hålla på den godbiten ett tag till så att inte händelseförloppet tar slut för snabbt. 

Ordantal: 9246
Kvar: 40574

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0