Tralala

Vetnivadvetnivad?
I min väska finns många fack.
Bland annat ett sidofack.
Det sidofacket syns nästan inte.
Jag hade glömt att jag hade det.
I förrgår skulle jag stoppa ner hudkrämen.
I det facket.
Då.
Såg.
Jag.
DATORLADDARSLADDEN! 

Med än nästan utomjordisk känsla av vördnad stack jag ned handen och rörde vid den perfekta svarta ytan. Med återhållen andedräkt drog jag sakta upp den och beskådade det otroliga föremål jag ansett borta till tidens ände. Det var ett sådant ögonblick som inte finns i historieböckerna, utan har en egen historiebok som endast de värdiga får beröra.

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Haha =) Vad bra du skriver! Verkligen duktig. Jag är väldigt otålig när jag läser något så om jag inte fastnar på en gång så struntar jag i´t. Men här läser jag gärna vidare =)



Sv: Ja. Twilight är verkligen inge vidare. Och du har rätt om "Bella deppig" punkten :P



2011-11-25 @ 07:28:06
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0