Fy på mig en gång till+utvärdering

Grattis till dig som ser slarvfelet i förra inlägget!

Igår var jag något ambivalent till inmundigandet av energidryck på kvällen men efter moget övervägande, som dock inte innefattade tidtagande på insomningsprocessen, har jag beslutat att smacka dit en fet OK-lapp på detta fenomen. Iallafall om man dricker innan halv nio. Nästa gång ska jag utvärdera hur mycket man måste dricka för att hålla sig vaken ett dygn. Observera att dessa uppmätta mängder kan komma att variera beroende på testpersonens kvällströtthet. Om man helst vill törna in innan tolv, som jag, kan man behöva avsevärt större mängder än den som tycker att klockan fyra på morgonen är Bolibompadags.

Förmodligen kommer jag inte testa detta alls inom en överskådlig framtid, men spekulera kan man alltid göra! Helst medan man spankulerar, det kan få intressanta resultat som att gå in i dörrkarmar och andra irriterande och hårda objekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0