*Kan innehålla spår av nödrim

Vivaldi+Monster Energy+Marabou mörk choklad+Rimlexikon.com+Papper+Penna=Sonett

Visserligen med en hel del lama partier, plattidyder och klyschor. Men! Ändock en fullständig sonett, vilket jag ansåg lika ouppnåeligt som en gratis iPhone 4S, i förmiddags. Jag ber er ha överseende med den konstiga kommateringen i förra meningen. Det kommer aldrig hända igen(här lägger jag in en brasklapp).

För att gå tillbaka till ämnet så rekommenderar jag starkt Vivaldi vid poesiskrivande. Även användandet av energidryck har sina fördelar, men jag får återkomma med en närmare utredning av det sedan jag provat att somna. För närvarande är jag pigg fastän ögonlocken i normala fall borde behövt stöttas med tändstickor. Illa, illa sa en gorilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0