Tomt stirrande

Prestationsångest och höga ambitioner är kanske inte den mest lyckade av kombinationer. Jag är en sådan person som gärna sitter och filar på texter in i det oändliga tills de blir så bra som det är möjligt. Visst, det är en jättebra inställning när man har obegränsat med tid, men en blogg kräver ständig uppdatering och att ligga flera inlägg i förväg känns lite väl avancerat när man skriver bara för att det är roligt. Kanske borde jag lära mig att släppa lite på kvalitén till förmån för kvantiteten? Det där var en retorisk fråga, inte avsedd att besvaras. 

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0