Livskraft Norr

Så var jag anmäld till Livskraft, för första gången i mitt liv. De senaste två Tejp-lägren har jag varit på, men aldrig på Livskraft. Egentligen skulle en vän ha följt med mig, men hon ville hellre fira nyår med familjen. Men icke desto mindre kommer det att bli roligt! Det verkar som om alla jag lärt känna under Tejp kommer att vara där och det känns jättekul, särskilt som jag inte har så mycket gemenskap med andra kristna ungdomar där jag bor. Det är något jag saknar mer och mer ju äldre jag blir. Men, om allt går som det är tänkt kommer jag att flytta till någon studentstad till hösten och då får jag hitta en bra församling att gå till. 

Kommentarer
Postat av: Ylva Andersson

Halloj vad roligt! Vi har visst inte bara skrivandet genensamt! Själv ska jag på livskraft polar :) Jag var också på tejp i somras. Gissar att vi säkert har några gemensamma vänner, om vi nu inte rent av har sett varann? ;)

Förövrigt är det trevligt att hitta andra som bloggar om att skriva. Det är så härligt att inspireras och få tips :)

2012-12-13 @ 19:55:34
URL: http://ylva-andersson.blogspot.se
Postat av: Ylva Andersson

Kul att du nämnde Johanna! Jag höll i ett morgonseminarium med henne, så henne känner jag :) Var där som ledare, men låg i feber halva lägret, så det blev inte så mycket tejpande för mig egentligen. Hur tycker du det var nu när det bytt plats?

Ja det kan verkligen vara ensamt. Ibland tänker jag att det är lite skönt, att bara få stänga in sig och skriva. Dock inte lika kul om man kör fast eller bara behöver någon att bolla idéer med.

2012-12-13 @ 20:28:32
URL: http://ylva-andersson.bligspot.com
Postat av: Ylva Andersson

För mig spelar det ingen roll var du kommenterar. Svarsfunktionen funkar inte, har inte ens hört talas om den. Men du får kommentera på din egen blogg också, jag lär ju gå in och kolla ;)

More corkboards to the people! Min favoritfunktion är lätt att man kan sätta upp mål för varje skrivsession, men även för hela skrivprocessen och se hur romanen växer fram. Vääärt :)

2012-12-13 @ 22:02:28
URL: http://ylva-andersson.blogspot.se
Postat av: Ylva Andersson

Kul att du ändå gillade Storstrand! :) Det är så roligt att få använda det nu när det är nybyggt och allt :)

Ja, mål är väldigt bra för motivationen. Hur är det med ditt projekt, är du klar med råmanuset?

2012-12-18 @ 19:32:25
URL: http://ylva-andersson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0