Äntligen

Nu är det bevisat, det som jag förstås vetat sedan länge. Jag är ett geni som är långt före min tid. I den här DN-artikeln finns beskrivet vad jag vetat i flera veckor och skrivit om i ett inlägg för ett tag sedan. Artikeln är ganska lång, men det här är det som jag visste innan DN: "Hjärnans delar somnar vid olika tidpunkter och i olika steg. Medvetandet sträcker sig på en kontinuerlig skala från vakenhet till dröm över vakendrömmar, klardrömmar och just slummerbilder." 

Se där, se där. Jag tror inte att det krävs speciellt mycket för att föreställa sig med vilket självbelåtet småleende jag skriver detta. Det absolut roligaste av allt är, som jag hastigt berörde i det länkade inlägget, att jag befann mig i precis det tillstånd som beskrivs i DNs artikel när jag gjorde min häpnadsväckande upptäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0