Dagens

Överraskning: Att en person jag känner hittat mitt övergivna twitterkonto. Hur? 

Förväntning: Att jag ska få en god natts sömn alldeles strax.

Bästa: Många saker. Det allra mest fantastiska är kanske att jag eventuellt kommer att kunna vara hemma på fredag. I såfall: Ajöss väckarklocka som ringer 05:30! Ajöss två timmars bussresa! Hej tredagarshelg! Möjligtvis.

Sämsta: Det är måndag. Behöver jag säga mer?

Skratt: En hotande tweet om vad som skulle hända folk som vill se Sean Banan-filmen. 

Klädsel: Avslappnat vardagselegant alt. sportig. Ett vackrare uttryck för ole dole doff i klädhyllan.

Person: Min mamma, som bakat kakberg. Min pappa, som stigit upp i arla morgonstund med den ädla föresatsen att taga av daga utvalda varelser. 

Mest krystade: Detta inlägg. 

Asså nu ä jah så less på sko lan typ ! asså de ä bara duma prov typ ! men ajja ni få ju ett inlägg iaf :D

Tja (som ska uttalas tchjjaa-a, ungefär som "ja-a", eller "jo" eller något liknande utfyllnadsuttryck. Inte "tja" som i "hej").

God natt. Det var tänkt att särskrivas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0