Gråt och torrt

Jag skulle söka på Youtube efter "Cry me a river", men istället råkade jag skriva "Dry me a river". Vilket är egentligen den svåraste utmaningen av de två? 

Ja, jag skulle säga att det beror på förutsättningarna. Äger man Vale är det nog lättare att torka ut en flod än att gråta en, men har man tillgång till sisådär tiotusen nordkoreaner kan man berätta för dem att Kim Jong-un har dött, och på så vis klara den första utmaningen. Frågan är bara om det gills att ha hjälp. Gör det inte det skulle jag inte ens vilja försöka mig på originallåttiteln. 


Och ja, om Fredrik Reinfeldt dog skulle jag gråta om alternativet var att bli kastad i fängelse. Inget ont mot nordkoreaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0