Skulle ha kunnat vara ett revymanus

People are crazy and times are strange
I'm locked in tight, I'm out of range
I used to care, but things have changed

-Bob Dylan, Things Have Changed

Ja, det finns inte så mycket mer att säga än det här. Läs låttexten med emfas på första raden. Jag inte är nedstämd på något vis, endast förundrad över nya djup av besynnerlighet hos några människor jag känner. Observera att ingen har blivit skadad, utan det är endast en absurd situation som blivit om möjligt ännu mer farsartad. Skriver jag någon gång en roman kommer jag aldrig att kunna göra detta enorma register av hemligheter och intrigmakeri och felaktiga uppfattningar rättvisa. Och det är dagens sanning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0