Zkrivningar

För er information: Jag har skrivit sagan klar. För länge sedan. Kanske någon undrar eftersom jag tjatade så mycket om den innan jul. Nu är det novellen, bokuppgiften och krönikan som spökar! Jaja, jag får skriva på bussen hem, men jag får inte glömma att hoppa av en hållplats tidigare eftersom jag ska äta middag med arbetskamraterna. Sedan ska jag läsa Hungerspelen igen så att jag är redo inför filmen. Den kommer ut den tjugotredje mars i USA och jag hoppas att den kommer ut samtidigt i Sverige. Boken rekommenderas starkt till alla! 

Jag vet att jag är tom i huvudet när det enda jag kan hitta på att skriva om är mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0