Lyft baken från soffan

Egentligen borde jag skämmas. Det var länge sedan jag städade min bokhylla och den är fortfarande det enda prydliga i hela mitt rum. Ikväll måste jag verkligen sortera bokhögarna på golvet och bära bort dem! Har jag väl gjort det kommer allt att se mycket trevligare ut och jag kommer att känna mig duktig för att jag har gjort något som de flesta skulle ha gjort för minst en vecka sedan. Det är tur att jag har ett frikostigt belöningssystem, annars skulle jag vara en deprimerad människa. Eller sporras till att göra bättre ifrån mig, jag vet faktiskt inte vilket (och jag tänker inte ta reda på det heller).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0