Jag fnyser åt uppkomlingsdatavirus

Idag har text-enhance ploppat upp överallt på Internet. En snabb googling visade mig att det tydligen är något sorts virus eller liknande i Google Chrome som är boven, men ännu har jag inte fått kläm på hur man tar bort det. Det störde mig inte till en början, men när jag stötte på det på min blogg fick jag nog! My texts need no enhancement! Särskilt inte enhancement av något ointelligent dataprogram. Självklart tar jag emot tips, råd och kritik från bättre vetande. Men dit räknas inte något uppbyggt av koder och binära tal. Dessutom har jag alltid tyckt att det är irriterande med reklamlänkar i en text. Visst, det är helt okej att ha reklam mellan inlägg, men texter ska vara rena och fina. Inga länkar är existensberättigade utom sådana jag valt att infoga. Och hör sen!

Text-enhance. Jo, pyttsan heller! Gah. Jag är förolämpad.

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: tack så mycket! va glad jag blir att du gillar stilen på den :) Har fått en kommentar om att den var "läskig" haha!

Härligt att höra! :)

Jodå, min helg har varit kanoners!

Kram

2012-03-04 @ 19:23:55
URL: http://sparksss.blogg.se/
Postat av: Håkan

Samma problem här. Gick in i kontrollpanelen, avinstallera programmet "thebflix". Fungerade utmärkt för mig. Hoppas det löser sig,

2012-03-25 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0