Jag vill skutta över ängarna istället

Det där med att trappa ner inför sommarlovet verkar vara något som mina lärare aldrig hört talas om. Jag har, i icke kronologisk ordning: en inlämningsuppgift i idrott om ergonomi som är ogjord, en inlämningsuppgift och muntlig redovisning i franska som knappt är påbörjad, ett diktsemniarium i litterär gestaltning (man ska läsa en dikt man skrivit och berätta lite om hur man tänkte under skrivprocessen) som jag har förberett klart, ett romankapitel som är ungefär tredjedelsskrivet, ett biologigrupprov om ekologi och ett engelskaprov om litteraturklassiker.
...
MEN, Men, men. Nu är det så här att två bloggar jag läser har på nästan samma gång nämnt boken Pride and Prejudice. Det råkar vara en av mina favoritböcker, den råkar stå i bokhyllan bakom min rygg och jag råkar ha velat läsa den igen en tid nu. Dessutom råkar det vara fantastiskt väder ute.
...
MEN, MEN, hemskt mycket MEN. Jag måstääää plugga. Jag vill intääää plugga. Asldkfjljfiokjkjd eländes franska. Eländes idrottsuppgift. Allt det andra är det faktiskt inte så bråttom med.
...
Det här var ett osammanhängande och gnälligt inlägg. Faktiskt är även sådana existensberättigade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0