Vem vinner när frustration möter tjurighet?

Egentligen borde jag bara kunna länka till mitt senaste inlägg, för ingenting förändras, samma sak idag som igår. Jag säger inte att jag haft det värre än någon annan, långt ifrån, men det är trist att min brist på beslut ska regera fler dagar än nödvändigt.

Ty så här är det. Jag tjurar ihop när jag måste göra något jag inte vill, t. ex. sitta inne och göra fånig trädgårdstomteläxa när jag vill vara ute, och det leder till att jag gör ingetdera. Istället sitter jag och gör ingenting, av pur styvnacke. Det är avskyvärt. Och klockan tickar och ännu en timme har tillbringats i mitt trångt tilltagna tjurighetstillstånd. 

Jag behöver lyssna på lite upplyftande musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0