Dag 21

Hej och hå! Jag ligger fortfarande lite efter, men tar in dag för dag och håller nu långsamt på att närma mig början till slutet. Hjälp, vad konstigt det kändes att skriva det där! Jag har levt med denna historia och dessa karaktärer i drygt ett halvår och det känns absurt att deras historia plötsligt skulle finnas på papper. Men om allt går som det är tänkt och jag inte spyr sedan jag har redigerat klart den här berättelsen kommer det åtminstone en uppföljare. Historien är nämligen inte färdig när denna bok är färdig. Men jag får se. Till slut blir det bara en. Det allra mest spännande är att jag är på väg att avsluta en bok. En hel, lång bok. (Nåja, lång är väl att ta i.) Det har jag aldrig förr gjort och jag vill verkligen göra det! Det är verkligen en upplevelse att sitta och forma denna berättelse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0