Mount Doom

Teoriprov och körprov imorgon. Det sistnämnda känns lite som att marschera till Svarta Porten och inte veta om man blir dödad innan Frodo hinner kasta Ringen i Orodruin. Klarar jag det är det ett rent och skärt mirakel och det kommer jag att hålla fast vid tills jag dör. Om jag klarar det. Det är högst otroligt och nu är jag allvarlig. Jag är inte ens nervös, utan bara liknöjd och uppgiven. Men jag har gjort allt min körskollärare har sagt åt mig att göra sedan hon bokade tid för mig och om inte det räcker, ja, då räcker det helt enkelt inte. Jag vill fortfarande hävda att jag inte kan köra bil. 
 
Låtom oss bedja. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0