Stum

Helt förbluffad är jag. Novellen som jag grät blod över och desperat skrev kvällen den skulle lämnas in, kom trea i skolans novelltävling! Av nästan femtio inlämnade noveller! Det är sinnessjukt. Jag är lycklig. (Då beter jag mig tydligen som text-enhance. Det är inte riktigt okej. Äsch, struntsamma!)

Det roligaste av allt är att det bara var naturare (alltså, för er som inte är så hemma hos elevbegreppen: de som går naturvetenskapliga programmet.) som vann! Etta kom en tjej i min parallellklass, tvåa kom en tjej i ettan, trea kom jag och fyra kom en kille i ettan. Det är ännu ett bevis för att naturare äger samhällare på alla sätt och vis.

Nåväl, jag är glad. Tills första lektionen idag hade jag helt glömt bort prisutdelningen och jag är otroligt nöjd för att jag tvättade håret imorse. Man skulle nämligen gå upp på scenen i aulan för att hämta sitt pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*Kan innehålla spår av nonsens.

RSS 2.0